فقط خودم

نه تخت جم نه ملک سلیمانم آرزوست ، راهی به خلوت دل جانانم آرزوست

فقط خودم

نه تخت جم نه ملک سلیمانم آرزوست ، راهی به خلوت دل جانانم آرزوست

اولین مطلب وبلاگم - فقط خودم


نمی دونم چرا بعد از مدت ها که قصد راه اندازی وبلاگ داشتم امشب که انقد کار دارم هوس وبلاگ زدن کردم ، ( باید تا صبح  یه فرم پیک موتوری برای یکی از مشتری هام بنویسم ، تماس با ما سایتش رو هم وصل کنم به دیتابیس )

دیروز ، روز تولدم بود ( 18 بهمن 1366 ) ، من نصف شبا رو جزو روز قبل حساب می کنم زیاد تعجب نکنید !

داشتم می گفتم دیروز تولدم بود ساعت 12 شب که شد و رفتیم تو نوزدهم کلی دلم گرفت ، همیشه همینطوریم روزای هجدهم که تموم می شه دلم می گیره ،

از قضا داشتم با یکی از دوستای چتیم ( پسر خوبیه ) ...

داشتم می گفتم ، از قضا با یکی دوستای چتیم که یه خورده باهاش احساس صمیمیت می کنم داشتم می چتیدم ، دلمم که گرفته بود ، فرصت رو غنیمت شمریدم که باهاش از احساساتم بگم یه خورده خالی شم ، شروع کردم ، گفتم  :

من روزای هجدهم بهمن ماه رو خیلی دوست دارم و تو این روز خیلی یه حالیم ( یه جور احساسات غیر قابل بیان ) دوست دارم با خودم فکر کنم ، به زندگی ، به فلسفه ی وجودی خودم ، به خودم و فقط به خودم ، خلاصه ، داشتم می گفتم که کلا این روز ، روز بزرگی برای من هست و واقعا در این روز سرشار از احساساتم که بسکه تو  احساساتم غرق بودم توجه نمی کردم که اون جواب نمیده ، نگو بنده خدا زیاد حال احساسات بازی نداشت ، گفت شاید به خاطر دهه فجره ...

خلاصه تو همین قدم اول دیدین که احساسات به ما نیومده !

حالا اینو بگم که چرا بلاگ اسکای رو انتخاب کردم ، یکی از دلایلش اینه که اون قدیم مدیما یه وبلاگ تو بلاگ اسکای داشتم ، خیلی دوسش می داشتم ...

شایدم یکی از دلایلش اینه که اسمش قشنگه ،

البته دیزاینشونم خوبه و به قول بنکلن سیستم مرتبیه ،

یکی از دلایل مهمم هم اینه که از بلاگفا بدم میاد ...

پرشین بلاگم که ، از همون قدیم ندیما خوشم نمی اومد ، ولی چون اولین هستن و کارای فرهنگی می کنن خوشم میاد ازشون !

ولی الان که دوباره سراغ بلاگ اسکای اومدم ، یه سری نقاط ضعف دارم می بینم ، که قبلا نبود ،

( البته فکر نکنید که بلاگ اسکای بدتر شده ها ، نه ، من دید فنیم بهتر شده ^.- )

نمیدونم چرا قالب پیشفرض بلاگ اسکای قالب پیشفرض وردپرس هست ؟

حالا عوضش می کنم ، البته در آینده اگه عمری باقی باشه شاید براش قالب بسازم !

یه ایراد دیگه هم اینکه فونت نوشته ها 12 پیکسل هست باید 11 پیکسل باشه ، فونت کلید انتشار و ذخیره چک نویس هم 9 پکسل هست که باید 11 پیکسل باشه ، کلا همش باید 11 پیکسل باشه  ^.-

البته همین الان متوجه شدم که ادیتورشونم htmlarea هست ! ( توقع بیشتری میره ازتون آقای چنگیزی مدیر محترم بلاگ اسکای ... )

htmlarea بد نیستا ، نه ، خیلیم خوبه ، ولی توقعه که یه ادیتوره اختصاصی داشته باشه بلاگـــ اسکای

در آخر از لاوم به خاطر این که برای تولدم سنگ تموم گذاشت متشکرم ! ( دوسش دارم )

البته امیدوارم اینجا رو شلوغ نکنید ، آخه فقط واسه خودم می نویسم ، فقط خودم !