فقط خودم

نه تخت جم نه ملک سلیمانم آرزوست ، راهی به خلوت دل جانانم آرزوست

فقط خودم

نه تخت جم نه ملک سلیمانم آرزوست ، راهی به خلوت دل جانانم آرزوست

بورس، هم پس انداز! هم سرمایه گذاری

پیرو پست قبلی تحقیقاتی کردم و به نتیجه رسیدم که فعالیت در بورس رو شروع کنم. دلایل تصمیمم رو در ادامه مطلب می نویسم.

   
1- بتونم پس اندازی داشته باشم که پول نباشه ،چون نقدینگی خیلی راحت خرج میشه، ضمن اینکه هیچ ارزش افزوده ای نداره و تحت تاثیر تورم هم به مرور ارزشش کمتر می شه.

2- در بورس میشه پس انداز های کوچک کرد و حتما نیازی نیست که پولی در حد یک ملک داشت.

3- پس انداز در بورس تنها پس انداز نیست بلکه سرمایه گذاری هم هست.   (با خرید سهام های مستعدی که دارای ارزش افزوده باشند و فروش اون ها بعد از زمان پیشرفت و همچنین پرداخت سود سهام درآمد هم کسب کرد)

4- از اوقات تلف شده ای که دارم استفاده کنم، مثل خیلی وقت ها که درمسیر رفت و آمد به جایی هستم یا وقتی که حوصله برنامه نویسی ندارم.

5- نیاز به زمان گذاشتن خیلی زیادی نداره و اگه حرفه ای بشم یک شغل دوم خوبی برام هست.

6- با توجه به رشته ی تحصیلیم یعنی حسابداری و همچنین تخصصم در برنامه نویسی توانایی سرمایه گذاری و حرفه ای شدن در بورس رو در خودم دیدم.

چی بهتر از این ؟


از امروز سعی میکنم مطالبی که در فرایند حرفه ای شدن در بورس بهم کمک میکنه رو در اینجا بگذارم

همیشه یاد گرفتم که خودم یاد بگیرم!